pondelok 28. marca 2016

UPDATE!

Som tu správne?

Pevne verím, že áno! Po dlho čase som sa rozhodla, že tento blog znovu rozbehnem. A s novým začiatkom prichádzajú nové zmeny.

Po prvé - nový názov blogu. Všetci tí, ktorí ste sa niekedy pokúsili o založenie blogu, alebo stránku či blog spravujete, mi určite dáte za pravdu, že jedným z najťažších krokov, ktoré vedú k vytvoreniu spomínaného blogu, je jeho samotný názov. Všetko skvelé a výstižné a presné už vám niekto vyfúkol, a tak sa musíte uspokojiť možno až s posledným ekvivalentom... Preto som sa tentokrát uspokojila s niečim veľmi jednoduchým, ba až ľahko primitívnym. Zanaranth, ako sme ho doteraz poznali, sa zmenil na názov slovo-za-slovom.

Po druhé - obsah. Všetky príspevky budú i naďalej obsahovať prvky homosexuálnej tematiky, pretože keď človek raz predá dušu satanovi, už ju späť nedostane. Tentokrát však možno posunieme hranicu vekovú či hranicu príčetnosti, a nové príspevky naberú trošku explicitnejší charakter.

Po tretie - odozva. Tak, ako sa svojim písaním snažím zlepšiť náladu sebe, snažím sa ju zlepšiť aj vám. Chcela by som vás zabaviť, spríjemniť vám deň a možno otvoriť nejakú vašu tajnú komnatu. Preto by som rada vedela, akú rybu sa snažíte uloviť vo vodách fanfiction, čo sa vám páči, poviedky z ktorého fandomu by ste chceli, aké postavy by mali zahrňovať. Pokojne vyjadrite svoj názor v komentároch (možno časom vymyslím nejaké efektívnejší, možno anonymnejší spôsob).




Dosť bolo rečí, je na čase pustiť sa do práce. :)

2 komentáre:

  1. No ahoj! Jsem tu po nějaké době teda, až dneska jsem si všimla změny a hledám hledám článek, který by oznámil změnu, a jo, dobrý, trefila jsem správně. :D Už jsem si myslela, žes to zabalila, ráda vidím, že nikoli. O explicitnějším obsahu nelze se vyjádřit jinak než pozitivně, alespoň co se mě týče, takže ať už se budeš cítit na jakýkoli fandom, házej to sem. Na Sherlocka si taky těžko stěžovat, v Česku je ho málo a bude fajn si zkrátit další měsíce, kdy se bude točit další řada. (Ale hlavně, že už začali, bestie.) Takže jo, vítej zpět mezi živými. :D A já - já jdu na ty povídky nad tímto článkem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásne privítanie :)
      Opäť netuším, ako dlho tu pobudnem, možno to zas zabalím budúci týždeň, ale budem sa snažiť vytrvať a možno skúsiť niečo nové a konečne prekonať sama seba. Ach.
      Na chvíľu som vypadla z toho bludného kruhu fanfiction, ale som rada, že som späť. Teším sa na tvoje skvelé poviedky, Loki mi už skutočne chýbal... <3
      Tak snáď... hurá do práce :)

      Odstrániť