nedeľa 4. januára 2015

Si OK, bráško?

Moji drahí nešťastne okoloidúci!

Čo som to spáchala?! Snaha inovovať vlastný štýl písania nie vždy dopadne práve najlepšie. Ale aby to dopadlo tak katastrofálne, ako v mojom prípade?

Bez pointy, striktne dodržanej spisovateľskej úrovne, humoru a minulého času + nejaký ten vulgarizmus. 387 slov k téme Supernatural - wincest. Buďte pokojní, opäť nič prehnane explicitné, len Deanovo popichovanie. (S tamtým slovom opatrne.) Vstup po perex iba na vlastné riziko. 

 A teraz rýchlo, kým sa nerozhodnem, že to zmažem...



Si OK, bráško?



"Do čerta!" výkrik spomedzi dverí. "Sorry, Dean, nechcel som ťa vyrušiť v... práci."

Dean sa usmieva, oči privreté, špičkou jazyka si prechádza po perách. Vôbec nevyzerá prekvapene či zahanbene.
"To je v poriadku, Sammy," šepne medovým hlasom až sa Samovi postavia chĺpky vzadu na krku.
Sam prejde pár krokov smerom k stolu a položí naň tašky s jedlom. Nemotorný, pripadá si tak nemotorný, všetko mu padá z rúk.

"Si OK, bráško?"

Sam si pretrie dlaňou tvár, počíta do desiatich. "F-fajn, je mi fajn. Len toto tu odložím a zas zmiznem, aby si mohol..." zadrhne sa mu hlas. Kiež by bol už dávno preč.

"Aby som mohol čo?" Dean sa na posteli zavlní, Sam ďakuje, že mu stojí chrbtom a nemusí tak čeliť Deanovmu dokonalému telu, v tejto chvíli v istých partiách odhalenému.
"Už nie sme malí, Sammy, nazývajme veci pravými menami," vzdychne Dean a Sam presne vie, ktorej časti svojho tela sa jeho starší brat práve dotkol. Do čerta s ním.

"D-Dean..." začne Sam, pociťujúc vzrušenie, za ktoré by sa v tej chvíli najradšej preklial.

"Vieš, Sammy. Ak by si chcel, mohol by si mi trochu pomôcť," hovorí tlmeným hlasom Dean sledujúc svojho brata, ktorý zatína prsty do operadla stoličky, drtí ju tým, ako sa snaží udržať kontrolu. Dean sa v duchu zasmeje. Čas na vyšší level.
"Uvítal by som tvoju pomoc, bráško. Nejaký čas už mi to trvá, asi mi chýba ten správny stisk ruky."
Samov zle skrývaný vzdych sa odrazí od stien, Dean ale nehodlá prestať.
"Alebo niečo mäkké? Som si istý Sammy, že tvoje pery sú dostatočne hebké, mám pravdu?"

"Dean!" skríkne Sam, hlava sklonená. Zatína zuby, premáha sa, aby sa sám seba nedotkol, mysliac na dokonalé telo svojho brata, ktoré sa mu teraz tak neodolateľne ponúka. "Kurva!" sykne pomedzi zuby a vletí do kúpeľne.

Dean sa na posteli mierne zavlní, celé to popichovanie Sama ho tak vzrušilo, že sa hrýzol do jazyka, aby nevykríkol. Začuje prúd vody z vedľajšej miestnosti, predstavuje si kvapky, čo stekajú Samovým vypracovaným telom, po jeho ramenách a brušných svaloch a stehnách. Stisne sa o čosi razantnejšie, ani sa nesnaží skryť vzdych. Hore a dole, neustále pumpuje rukou s myšlienkou na svojho brata obklopeného parou a kvapkami vody. Pomedzi tečúcu vodu začuje vzdychy a usmeje sa pocitom zadosťučinenia.
Nechýba veľa a pretečie cez prsty so Samovým menom na perách.

4 komentáre:

  1. Hey, tak to je paráda, klidně to může být i "ostřejší"... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prekvapuje ma, že sa to niekomu páči, ale som rada a ďakujem :) Ostrejšie by to šlo, ale na druhú stranu nechcem, aby to vyznelo priveľmi vulgárne.... Tak uvidíme.

      Odstrániť
  2. Ahoj, proč tě překvapuje, že se to někomu líbí? Víš jak málo vás je, kteří tohle píšete? V Americe se to fanfiction jen hemží a CZ, SK hodně málo, a je to škoda. Tím ostřejší jsem nemyslela, že máš být vulgární jako vulgární, myslela jsem tím, že můžeš napsat klidně čistě platonicko-romantickou povídku, nebo naopak můžeš v jiné povídce rozvést přímo sexuální akt do podrobností a to jde krásně i bez vulgarit, na tom aktu přece není vůbec nic vulgárního :)) Já tohle považuji za umění a sám Jared Padalecki řekl, že tohle probouzí v lidech uměleckou můzu a že v tom případě je "podporující", i když jde o Wincest :) Tak jen tak dál, velmi ráda si zase někdy něco přečtu :) spnwin77

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je pravda, že amerických (a.i.) SPN fanfiction je ako húb po daždi, ale čo sa týka okruhu SK/CZ, je toho žalostne málo. Preto som neočakávala, že by tu o to bol záujem a už vôbec nie na mojom blogu :)
      Kedysi som písavala poviedky a detailne popísala sexuálny akt, ale keď sa na to s odstupom času pozriem, preklínam sa za to, čo som to spáchala :D Navyše, môj problém je, že mnoho poviedok a materiálov ohľadne SPN čítam najmä v angličtine. Mnoho vecí znie v angličtine oveľa lepšie a tak akosi akceptovateľnejšie, než v slovenčine a to ma niekedy dosť obmedzuje...
      Každopádne, obrovská vďaka za podporu. Budem sa snažiť nesklamať Ťa :)

      PS: spnwin77. Nie je to tvoj tumblr? :)

      Odstrániť