nedeľa 11. januára 2015

So slzami v očiach a samuletom na krku


Moje drahé topiace sa snehové vločky! ♥

Neľakajte sa, dnes neprichádzam so žiadnou srdcervúcou poviedkou, ktorá by mohla pokriviť Vaše mentálne zdravie. Dnes by som sa s Vami chcela podeliť o moju neskonalú radosť, eufóriu a pýchu.
Ťažko tomu veriť, ale zázraky sa dejú.

Dostala som Samulet!





SE3EP08 A Very Supernatural Christmas

Štedrý deň roku 1991. John Winchester odišiel na lov a nechal svojich dvoch synov - malého Sama a Deana v jednom z motelov so sľubom, že sa do večera vráti a budú spoločne oslavovať Vianoce v rodinnom kruhu. (A či skôr v trojuholníku.) Ako to už tak býva, lov nejde vždy podľa plánu... A ich otec sa stále nevracia.
Keďže je už pomerne neskoro, chlapci sa rozhodnú predať darčeky jeden druhému. Dean podá Sammymu balíčky, z ktorých jeho brat nemá príliš veľkú radosť - barbie a ružové-trblietavé-čosi, to skutočne nie je nič preňho. Bodaj by bolo, keď to Dean ukradol z domu o pár blokov ďalej, nevediac, že sú to darčeky pre dievčatá. Ale Sammy chápe. Sammy si to cení.
Chvíľa ticha, než sa Sam rozhodne predať svoj darček, je čímsi magická. Dá svojmu bratovi niečo zabalené v stránke z novín. 
 "Ďakujem, Sammy," povie Dean a navlečie si na krk šnúrku s amuletom, ktorý bol určený Johnovi. Pretože Sam sa nerozhodol dať ho svojmu otcovi, ktorý bol boh-vie-kde a lovil boh-vie-čo. Rozhodol sa ho dať svojmu bratovi, ktorý tam bol s ním. A ktorého miloval.



Jedna z najkrajších a najdojemnejších scén, aké sme mohli z detstva Sama a Deana vidieť. Osobne mám flashbacky z ich minulosti veľmi rada a musím povedať, že aj zastúpenie hercov je dokonalé!
Táto udalosť postavila samulet na úplne nový level a predmet, ktorý sa stal symbolom ich lásky si získal svoje čestné miesto. Samozrejme až do vtedy, kým ho Dean po neúspešnom pokuse nájsť Boha nehodil do koša... Ale ako už bolo povedané, Dean nepotrebuje hmotnú vec aby dokázal, aký silný je vzťah medzi nimi dvoma.

Ale aby som sa dostala k pointe...
Mám mladšiu sestru. Síce je mladšia len o rok, ale v mnohom mi pripomína Sama. Možno aj tým, že je tak vysoká, eiffelovka. Supernatural sme spolu začali pozerať asi pred dvoma - troma mesiacmi. Ja som ju k tomu donútila, takže som si celú show pozrela znova. Momentálne začíname siedmu sériu.
Keď v piatok popoludní prišla domov, ten úškrn v jej tvári bol až desivý! Hovorila mi, že mi na Vianoce objednala darček, ale pravdepodobne nestihne prísť načas. Takže som si musela počkať až do 9. januára. Ale kto si počká, ten sa dočká, či tak nejako.

Nedokážem ani opísať, čo všetko som cítila, keď som zbadala ten šperk. Myslela som, že skolabujem, ruky sa mi začali triasť, slzy sa mi nahrnuli do očí a kričala som ako zmyslov zbavená! Okamžite som sa jej hodila okolo krku. Samozrejme ma hneď odstrčila a ja som skončila na stene, ale bolo mi to jedno. Pretože som bola nesmierne šťastná. A pyšná. A kurva šťastná.

Paralelu medzi nami a Winchesterovcami nemusím pripomínať.

Viete, keď sme boli mladšie, myslím tým, keď nám začínala puberta, zvykli sme sa často hádať, hádzať po sebe nábytok a biť sa hlava nehlava. To bolo v absolútnom kontraste s tým, aké sme boli, keď sme boli deti. Aspoň podľa toho, čo nám hovorili ostatní. Vždy sme držali spolu, delili sa o hračky a keď sme niečo vyviedli, okamžite sme to schytali obe. Odkedy sme začali pozerať Supernatural, náš vzťah sa ešte viac prehĺbil. Celá show náš obe zmenila a dovolím si tvrdiť, že k lepšiemu. Supernatural je predsa príbeh o rodine... Neviem si predstaviť, že by som ju nemala, hoci mi občas poriadne lezie na nervy. Stále cítim, že jej musím pomáhať, starať sa o ňu... Je ako Sam môjho Deana.

A tak stále nemôžem uveriť, čo mi to tá malá veľká beštia spravila. Zdá sa mi, že je to len sen, ale keď cítim tiaž toho malého šperku na krku aj počas toho, ako to tu píšem, viem, že je to viac než skutočné. Mám ten amulet na krku nepretržite, dokonca sa bojím, že ak ho dám dole, môj sen sa rozletí na milión kúskov spoločne so mnou...

Nedokážem vysloviť, ako veľmi si cením všetkého, čo pre mňa sestra urobila.

Niekedy ku šťastiu stačia skutočne len maličkosti. :)

1 komentár:

  1. Niekedy aj malá vec dokáže vyvolať veľkú radosť a keď je to od niekoho, ktorý je blízko teba. Preto si toho človek váži ako všetko na svete. Niekedy malá vec je vačšia ako ta velká :)

    OdpovedaťOdstrániť