utorok 10. februára 2015

Wincest drabble: Hey Jude

Moje drahé padajúce dažďové kvapky! ♥

Priznám sa, tento kúsok som dala dokopy na poslednú chvíľu, keďže som si uvedomila, že už sú to tri dni, čo sa tu objavilo posledné drabble. Námet som mala v hlave celkom dlho, ale nie a nie to akosi pozliepať dokopy. A ako obyčajne, má to úplne inú podobu, než som spočiatku zamýšľala.

Snáď všetci poznáme skladbu Hey Jude od The Beatles. A všetci vieme, čo táto skladba znamená pre Supernatural. A pre Deana. A pre nás...

A aby som nebola sama topiaca sa v slzách, doporučila by som vám mrknúť na toto video.




Hey Jude


Hey jude, don't make it bad.
Take a sad song and make it better.

Spieva krásna, plavovlasá žena skláňajúc sa nad postieľkou svojho trojročného syna. Za oknom zúri búrka, ale jemná melódia skladby tíši všetko zlé. Pobozká dieťa na čelo, pohladí ho po brušku a nežne sa usmeje. S prísľubom dobrej noci a ochrany od anjelov odchádza...

And anytime you feel the pain, hey jude, refrain,
don't carry the world upon your shoulders.

Spieva silný, odvážny lovec pristupujúc k posteli svojho brata. Pobozká ho na pery, pohladí a objíme ho doráňanou rukou okolo pása predávajúc mu kus svojho tepla...

Na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na.

Spieva zlomený osamelý, tisnúc si k sebe svojho umierajúceho staršieho brata. Keď diery v ich srdciach sú rovnaké a predsa odlišné, mladší ho drží v náručí a tíško kolíše...
Stále dokola...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára