streda 20. apríla 2016

Čitateľský denník: O čem sní andělé

Autor: Dorea
Názov: O čem sní andělé
Fandom: Supernatural
Odkaz: TU


Moji drahí. 
Už dávno mi nič nepohladilo dušu ako toto malé drabble. 

Supernatural je zrejme nikdy nekončiaci seriál, čo má samozrejme svoje výhody a nevýhody. Zastavme sa ale radšej niekde v rozmedzí šiestej až ôsmej série. A pripomeňme si Castiela a Meg. 

Megstiel je jedným z mojich najobľúbenejších párov. Na prvý pohľad sa to môže zdať ako klišé, láska medzi démonom a anjelom, opak je však pravdou, a tí, ktorí poznajú Supernatural, mi dajú za pravdu, že to nie je také, ako by človek očakával. Dá sa povedať, že je to v rovine teoretickej heterosexuálny pár. Nezabúdajme ale, že telá Meg a Castiela sú len schránkami, a pohlavie v radoch démonov a anjelov nehrá rolu.

Táto krátka poviedočka je presne to, po čom moja duša prahne. Má krásnu atmosféru, obsahuje akýsi pokoj i napätie, radosť i smútok, čiernu a bielu. Má krásnu štruktúru a jednotlivé slová do seba krásne a s ľahkosťou zapadajú a vytvárajú niečo, čo človek môže čítať stále dokola a vždy objaví niečo nenápadne skryté. Obsahuje čistú nevinnosť a túžbu a prekliatie. Precíznosť je tomu vlastná a ja len zatváram oči, aby som si spomienku na ňu zachovala.

Drabble veľmi nezasahuje do deja seriálu, takže si myslím, že bude ľahko pochopiteľné aj pre tých, ktorý show nesledujú. Pokiaľ máte minútku nazvyš, skúste nahliadnuť medzi riadky poviedky O čem sní andělé. A spoznajte zas trochu inú nádheru.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára